Сьогодні надзвичайно актуальна проблема щодо виявлення здібностей, інтересів, нахилів дітей та їх розвиток.
У зв’язку з цим перед дошкільним навчальним закладом стоїть важливе завдання розвитку творчого потенціалу підростаючого покоління, що, в свою чергу, вимагає вдосконалення освітнього процесу з урахуванням психологічних закономірностей всієї системи пізнавальних процесів.
Широкі можливості у розв’язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота.
Гурткова робота в дошкільному підрозділі є важливою формою організації дитячої життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу.
Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок та освітніх інновацій.