ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
від 02.09.2024 № 230а
План заходів
спрямованих на запобігання та протидію булінгу
на 2024-2025 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Категорія учасників |
Дата проведення |
Відповідальні |
1 |
Круглий стіл «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків боулінгу серед учасників освітнього процесу». |
Педагогічні працівники закладу |
вересень січень,
|
Заступник директора з НВР Практичний психолог |
2 |
Конкурс учнівських творів на тему «Як довіряти і бути вдячним іншим». |
5-9 класи |
Листопад |
Учителі української мови та літератури |
3 |
Година спілкування за участю представника поліції в рамках реалізації Програми «Школа і поліція» «Протидія булінгу в дитячому середовищі» |
5-9 класи |
Грудень |
Заступник директора з НВР класні керівники 5-9 класи |
4 |
Проведення уроків відвертого спілкування. «Змінюй в собі негативне ставлення до інших»; «Допоможи собі, рятуючи інших»; «Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі». |
1-4 класи
5-8 класи 8-9 класи
|
Грудень Січень |
Класоводи, класні керівники |
5 |
Тренінгове заняття «Булінг в закладі . Як його розпізнати?» |
Класні керівники 5-8 класи |
Жовтень березень |
Практичний психолог Алла ДІДКОВСЬКА |
6 |
Бесіди «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». |
1-9 класи |
Постійно |
Класоводи, класні керівники |
7 |
Години спілкування «Кібербулінг! Який він?». |
5-9 класи. |
квітень |
Класоводи, класні керівники |
8 |
Моніторинг «Насильство в дитячому середовищі» |
2- 9 . |
травень |
Практичний психолог Алла ДІДКОВСЬКА, соціальний педагог Оксана ЗІНЬ |
9 |
Батьківські збори батьків здобувачів освіти на тему «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою». |
1-9 класи |
вересень |
Заступник директора з НВР Практичний психолог Алла ДІДКОВСЬКА, соціальний педагог Оксана ЗІНЬ |
10 |
Виявлення групи ризику (жертв та булерів) по класам |
2- 9 класи |
вересень |
Класоводи, класні керівники |
11 |
Перегляд тематичних кінофільмів з подальшим обговоренням і розробкою пам'ятки по протидії булінгу. |
5- 9 класи |
жовтень |
Класні керівники |
12 |
Перегляд соціальних відеороликів до Міжнародного дня толерантності «Шкільному булінгу скажемо – НІ!» |
5- 9 класи |
листопад |
Класні керівники |
13 |
Години спілкування за участю працівників поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу». |
2-9 класи |
Грудень Березень |
Класні керівники |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ від 02.09.2024 № 230а
План заходів щодо запобігання
та протидії булінгу ЗДО
№ з \ п |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
Перевірка приміщень, території ЗДО з метою виявити місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення боулінгу (цькуванню) в закладі |
Впродовж року |
Директор закладу Практичний психолог Оксана СОЛОВЕЙ |
2 |
Вивчення причин та умов виникнення можливих ситуацій, а також ймовірних ризиків проявів противоправної поведінки(насильницької поведінки) серед учасників освітнього процесу |
Впродовж року |
Практичний психолог Оксана СОЛОВЕЙ |
3 |
Ознайомлення учасників освітнього процесу з нормативно-правовою базою та регулюючими документами щодо превенції проблеми насилля в освітньому середовищі |
Впродовж року |
Директор закладу Галина ЛУЦЕНКО
|
4 |
Проведення зустрічей, круглих столів, семінарів, бесід та консультацій щодо ненасильницьких методів поведінки та виховання вирішення конфліктів, управління власними емоціями та подолання стресу |
Впродовж року |
Практичний психолог Оксана СОЛОВЕЙ |
5 |
Проведення з вихованцями бесід, занять щодо формування звільнятися від напруження, скутості, навчання комунікативної та вербальної поведінки
|
Впродовж року |
Практичний психолог Оксана СОЛОВЕЙ |
6 |
Створення алгоритму реагування на випадки насильства серед вихованців: чіткий алгоритм можливих дії, відповідальності та компетенції педагога, представників адміністрації, практичного психолога |
Впродовж року |
Директор закладу Галина ЛУЦЕНКО |
7 |
Проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу щодо профілактики насильства |
Впродовж року |
Практичний психолог Оксана СОЛОВЕЙ |